Tyh Şeker yüklemesini 15. Haftadayım bugun yapalım dedi dr erken ama ailemde şeker hastalıgı oldugu için riskli olabilirsin dedi ama cok erken değil mi
TugSozTan Doktorunuz açıklamasını yapmış :) bizim burda size erken dememizin bence hiçbir faydası yok. Sizin tıbbı durumunuzu en iyi doktorunuz bilir. Bizim erken veya geç dememizin hiçbir faydası yok