dün sezeryan doğum yaptım kendime geldiğimde bebeğimi yoğun bakıma almışlardı daha sonra çocuk doktoru geldi ve bebeğin yorgun bitkin doğduğunu hipotoniden yani gevşek bebek sendromundan şüphelendiğini söyledi hatta yüksek ihtimal dedi çok korkuyorum dünden beri gözümden yaş dinmedi yanılma payı olamaz mı böyle bişey yaşayan var mı😭 bebeğime dua eder misiniz Allah rızası için🙏😭