2prens1prenses aynı şeyi yaşadım canım. Çok korkuyo insan gerçekten. Ama düzenli progestanı kullandım. Çok şükür şuanlık bi sorun yok. 8 haftalık olduk bizde. Kafana takma sürekli bişey olacak diye bekleme. Unut normal hayatına devam et ama ağır iş yapma