_brcu88_ Günaydın ben henüz gitmedim. Ama bayramda gidebilirim diye düşünüyorum. Büyüklerimiz pek gitme taraftarım değiller, annenin 9 ay mezarı açık olurmuş, bazı ruhlara veya üç harflilere karşı daha savunmasız olurmuş vs. Diyorlar hayırlısı bakalım ne olacak.