Kızlar dün kadın doğum doktorumla görüştüm 2 yıldır bebeğimiz olmuyor bir yıl kendimiz istemedik .1 yıldan uzun gebe kalamama inferlite yani kısırlık sınıfına girer diye belirtti.Bende gereken her neyse bir an önce yapılsın düşüncesiyle muayene olmaya gelmiştim zaten. Direk gerekli testler yapilir diye düşünürken beni daha büyük hastanelere sevk etti .İnferlite (kısırlık) bölümü olan hastanelerden randevu alabilirsiniz dedi. 6 ayı bulabilirmis sıranın gelmesi .Ama farkettim ki randevu başlığında bana denk gelenlerin hepsinde yalnızca tüp bebek için yazıyor.Biz daha yolun çok başında sadece test tetkikleri için gideceğiz.Bu bir problem olur mu randevu almalı miyim? Tüp bebeği servisi olmayan hastanelerde oluyorda bana mı denk gelmedi .Yada doktorum yanlış mı yonlendiriyor çokta guvenemedim açıkçası . Yardımcı olabilir misiniz?🙏