34+1 oldum sabaha karşı ağrılarla uyandım üşüttüm sandım gaz var sandım küçücük bir ıkınmada aniden kanamam başladı apar topar hastaneye geldik. Ebe muayene etti 2cm açıklık var doğum başlamış gibi dedi. Nst de çıkıyor kasılmalarım. Açıklığım var diye doğum başlamış demek midir? Kanamam hala devam ediyor ama bebeğim iyi şükürler olsun… dualarınızı eksik etmeyin 😔😔