Tecrübeli annelerim merhaba , 39+5’iz dün nst çekildik sancım çıkmadı . Bugün uykumdan vajinama doğru 10-15 saniyelik baskı ile birlikte giren muhteşem uykumdan uyandıran acıyla uyandım . Sonra da bel ağrım devam ediyor sanki adetmişim gibi . Bu arada nişanım iki hafta önceden gelmişti . Doğum sancısı bu mu ? Sıklığını takip edeceğim ama bilgili arkadaşlardan yardım almak istedim. Çünkü hastane taaaaa bir saat uzaklıkta