yumamiii merhaba, ben de geçirdim grip. Şimdi de kuru öksürük var. Doktor bana naneli sovurma ilacı söyledi. İki gün kullanmamı söyledi. Amma yine de geçmedi. Bekliyorum kendisi geçsin, sıçak çay , bekmez , doğal yollar kullanıyorum. Siz de doktorunuza söylemeden hiç bir ilacı kullanmayın. Doktorunuzla danışın.