minikoglumuz Kilo bilmiyorum cuma günü öğreneceğiz ama 36. Haftadan ne tür şikayetleriniz var acaba :)
Eva03 36+1 olduk bugun dün kontrol vardı kilosu 3500 gr olmus dedi doktor ama Zaten iri bir bebek.Arefe gunu tekrar kontrole gidicem,eger problem cikmazsa bayram sonrasi muayenede gun alicaz doğum için 💙🧿
tazeanne_20 Eva03 bizde benzer durumdayız,yarın çatı muayenesne gideceğiz. Doktor ona göre değerlendireceğiz dedi. 36+0 da 3250 gr dı
Mrvsmt 323832 merhabalar nasılsınız bende 35+4 üm bugün dün sancılarım oldu bugün gittiğimde nst de sancı çıkmadı sancın olunca gel dediler sezeryan olacağım da mecbur sizin bebek nasıl erken gelmesi sorun oluşturdu mu
Lilyumfokimum 34+4 dün gittim 2.450 dedi, haftasında dedi ama bence alt sınır bana zayıf geliyor acaba daha ne kadar alır mesela 😀
Tugce1506 babyc valla bende bilmiyorum normal görünüyor dedi ama çatal muayenesi yapmadı pat tekrar gidicem 38+1 oluyorum bakalım ne diyecek