Gulsumsagir5416 Merhaba,36+5 hamileyim bende aynı şikâyetleri geçen haftadan beri yaşıyorum.Doktorum normal olduğunu söyledi ve rahatlama için 2 adet şurup yazdı ama kullanmadan epey hafifledi çok şükür.Hareketsizlik,geç saatte yemek yemek,hızlı yemek gibi sorunlardan oluşabilirmiş.Doktorunuza gidip danışırsanız yardımcı olacaktır ☺️