Kızım 28 Mart’ta doğdu, yaklaşık 8 gün sonra da göbek bağım düştü. Üniversite bahçesine gömerim diye aldım koydum çantaya ama bir türlü yolumuz düşmedi oraya. Kaç gün oldu hala çantamda. Evde dursun da istemiyorum çok fazla inanmamakla birlikte adet yerini bulsun diye iyi bir yere gömmek istiyorum. Babannem benimkini okulun bahçesine gömmek istemiş ama rahmetli anneannem sen al halının altına koy.🤦🏻♀️ Bende kısaca eşimin tabiriyle ev kedisi gibiyim. üniversiteyi bile kendi isteğim ile açıktan okudum. Ne kadar alakalı ve doğrudur bilinmez. Sizler nereye gömdünüz fikir olsun birbirimize de💖