Fener1608 arkadaşlar bizde istiyoruz ama olmuyor 2 yıldır evliyiz ama bir kaç aydır deniyoruz. Bize doktora gittiğimizde tüp bebek dediler. Bir kaç ay deneyelim bari yoksa tüp yaptıralım dedik. Acıbadem Bülent tıraşa gideceğiz Haziran’da. Duydunuz mu hiç bu doktoru ? Memnuniyet fazla ama tabi emin olamıyorum. Bat bugündü bekliyorum hala ama regl belirtileriyle aynı şeyler var bu ayda olmayacak sanırım.