buketpaksoy 12+3 de yapılan ikili tarama testinde serbest beta hcg değerim biraz yüksek çıktı.Doktorum istersen yurtdışına teste gönderebiliriz dedi.Bu durumu yaşayan var mı? Siz ne yaptınız ?
BurcuAras Kaç olması gerek acaba yüksek mi düşük mü onuda çözemedim acıkcası . Tam post açacaktım seni gördüm