Kızlar 19 haftalık hamileyim.Sanırım 1 haftadır alt karın bölgemde sürekli olarak olmasa da elimle bastırdığımda veya hiçbir şey yapmadığımda bile acı var nedeni nedir kızlar bi şişkinlik var gibi hissediyorum gaz mıdır yada bi doktora görünmem gerekir mi enfeksiyondan şüphe etmiyorum çünkü yanma vs yok ?