Merhaba kızlar iyi geceler dilerim 🌸
34 haftalık hamileyim ve aşırı derecede göbek deliğimden başlayıp vajinama kadar inen çatlaklarım ile mücadele veriyorum. Göbeğim kıllandı ve ağda ile almak istediğimde bana çatlakların büyük fazlalaşır dedikleri için alamadım,gerçekten tek çözüm jilet mi? 🥲 başına gelen durumu yaşayan annişlerim yardımcı olabilirler mi?