Merhaba Sevgili Anneler 🥰
14 Nisan’da 2.doğumum gerceklesti, sezeryan ile dogum yaptim ama ilkine gore süreç çom zordu 😓 Henüz daha iyileşemedim en kısa sürede toparlanmak için sabrediyorum. Ameliyat sonrasinda doktorum mesanen yapismis ve cok zordu ameliyat dedi, daha once bu durumu yasayan var mi? Iyilesme sureciniz nasildi, sonrasinda yasanilan sorunlar oldu mu? Bilgisi olan anneler destek olursa cok cok sevinirim 🥰