38+6 dayım sabahtan beri düzenli on, on beş dakikada bir gelen sancılarım var hareket edince iyi geliyor ama yatınca oturunca daha çoğalıyor. Sizce doğum belirtisi mi? Korkuyorum ilk gebeliğim ama doğurmak da istiyorum artık dua edin kolaylıkla sağlıkla kavuşayım kızıma 🥹❤️