İlerde oruç tutmak isteyip merak edip arayan olursa diye yazıyorum. Ben tuttum. Doktorum ara vererek tutabilirsin demişti. Hepsini de tutum sadece 3 tane aram oldu. Ama gece oturdum sahura kadar yedim içtim özellikle su içtim. 1-2 gibi de öğlen uyandım. Zaten 5 saat açlıkla günümü tamamladım. Yeni kontrole gittim gayet iyiydi bebişimiz. Eğer dinlenebilecekseniz yapın