Fatmayagiz 23+6 dayız. Yaklaşık 23. Haftadan itibaren parmaklarımda özellikle geceleri aşırı şekilde uyuşma ve acı var. Uykular haram oldu. Aynı sorunu yaşayan yada tedavisini bilen var mı?
Efnansena Fatmayagiz şuan aynı sorunu bende yaşıyorum maalesef geceleri daha çok okuyor ama tüm.gun ayını parmağım uyuşuyor maalesef hamilelikte var mış devam ederse ortopedi ye git dedi ama yarın sağlık ocağına gidicem bakalım.inslaah bireyler yapar
Fatmayagiz @“Efnansena” Kendi doktoruma randevuma daha var o yüzden telefonla görüştüm. Karbonhidratı azalt suyu çoğalt dedi. Ödemi at vücudundan dedi ama zaten bişey yemiyorum yine değişmedi. İnşallah sen bari sonuç alırsın ben malesef kaldım böyle 😞
Fatmayagiz @Minigimmmmmmmnaz Magnezyumum çok iyi çıktı bir de ocean ekstra mag kullanıyorum fakat değişen bişey olmadı malesef 😮💨