Likayolcusu derya61_ benim 193 🥲🥲 şekerle işgili hiçbir nbişgimdd yok doktor sadece diyet yapmmalıosm dedi o kadar
minigim1669 Fatmaalkaya evet canım diyetisyene başladım insüline gerek kalmadı yeterli oldu çok şükür
minigim1669 Fatmaalkaya evet canım diyetisyene başladım insüline gerek kalmadı yeterli oldu çok şükür