Bellisima21
Sezeryan mı oldunuz? Genelde sezeryan dogumlarda oluyor
Oglumda kalmıstı solunum yetmezliğinden ciğerlerine su kaçmış. Üzülmeyin kısa sürede teslim ediyorlar. Biz 1 hafta kalmıstık. Doktorlar bu sürecte gostermeyebılıyor evet. Doktordan rica etmiştik fotografını cekip gondermişti bize isterseniz talep edin eger göstermiyorlarsa. Sağlıkla alın inş üzülmeyin kısa sürede toparlanıyor