bzyyzb
Bu sleepyi nasıl bu kadar beğenen var anlamıyorum isim yaptı kalitesi bitti
Bende o hataya düşüp aldım ama pişik , sızdırma , kötü koku ve cırtları tutmadığı için değiştirdim küçük paket bitmeden yani elimde kaldı kesinlikle pişmanlık
Prima premium care kullandım 3 ay aşırı güzel daha sonra adet azalıp fiyat yüksek olunca kalitesi yakın diye duyduğum canbebeye geçtim gerçekten ondan da memnunum en az prima kadar emiciliği yüksek tavsiye ederim hiç sorun yaşamadık