Merhaba arkadaşlar 38+4 olduk biz 👧❤️ yarın doguma gidiyorum suni sanci verecekler normal de daha 10 gunumuz var ama erken doğum yaptırcaklar çok korkuyorum ilk doğum nasil olcak diye acaba Sizde benim gibi oldunuz mu yani hem stress korku sevinc karışık duygular icindeyim 🥲🥲🤍