senin gibi umutsuzdum doktora bile gitmedim çünkü biliyordum negatif şeyler duyacağımı. hem kilom var hem yaş hem pcos, insülin direnci. eşimle hep evlat edinmeyi konuşurduk o kadar umutsuzdum. yaklaşık bir yıllık evliyken bir gün sağlıklı beslenmeye karar verdim. abur cuburu ve fast food yiyecekleri hayatımdan çıkardım. arı poleni, keçiboynuzu özü aldım her gün tükettim ve beyaz ekmeği bıraktım. aralarda kaçamaklarla bu gibi şeylere bir ay devam ettim ve ikinci ayında Allah bana mucizemi nasip etti. öncesinde de bir ay denemiştik olmamıştı. öncelikle yaşam tarzını değiştir ve stres çok önemli. ben o ay nasılsa olmayacak diye rahattım mesela. stres ilişkide ateşin yükselmesine o da spermlerin ölmesine neden oluyormuş. inşallah yakın zamanda istediğin haberi alırsın ve geldiğinde beni de etiketle. Allah gönlüne göre versin