Brngen Özellikle oturduğumda kalkerken yürüdüğümde vajina bikini bölgesi yani üst kısımda sızlama ağrı oluyor 32 haftalığım bayadır var bu neden oluyor çözmüşde değilim yaşayan anneler var mı
Nezaktkrkaya Brngen 33+4 olarak bende aynı durumdayım şuan bile ağrısını çekiyorum neden olduğunu bilmiyorum ama rutin yorgunluğumun dışına çıktığımda oluyor genelde ben ona yorumluyorum 😔
Hilalttk16 Brngen bende de aynı şekilde 🥴 30. Haftadaym doktora sordum normal dedi 🥴 ve daha çok hafta var nasıl dayanılır bilmiyorum 🙉
Zmraemr Brngen 35 haftalık yürümekte çok zorlanıyorum bugün kontrolum vardı Dr normal dedi çünkü ayakları ile vajinaya doğru baskı uyguluyormus
Brngen Bazen yürümekte bile zorlanıyorum ağrıdan doktora da sormayı unutuyorum her defasında. Üst kısmı şişmiş gibi hissediyorum bazen ama sonra pinpirik yapma diyorum kendi kendime 🙄😂 anneolmakzoramagulusuyeter_ Nezaktkrkaya Hilalttk16
Hilalttk16 Brngen yaaaa hayır bende de var o şişlik 🙉 Allahım ben gibi düşünenlerde var 😂😂 neden öyle oluyor acaba 🥴
gmzerdm Brngen evet şuan bende inanılmaz derecede fazla var anlıyorum çünkümmm 40+0 bal kabağı olduk an itibari ile 🤣🤣🤣
Bsrgzl Brngen canım o bende de oluyor bende 32+3 deyim pazartesi doktor kontrolümde sordum bu sancılar şuan olabilir normal dedi yürüyüş yapmamı istedi benden kaslarımın kuvvetlenmesi için yürüdükçe rahatlar dedi
gmzerdm Brngen o ağrı bebeğin büyümesi ile birlikte rahmin genişlemesinden kaynaklı bir ağrıymış özellikle hareketsiz kaldıktan sonra oluyor
Mucizemol1 Bendede var ilk gebeligimde hiç olmamıştı çok kötü yatakta dönerken bile ağrıyor yere oturup kalkarken de yada uzun süre oturduğum zaman 🥺sanırım bebek tam serviks kısmına basi yapiyor