bebegimmm60 Kızlar ben doğum yaptıktan sonra işten ayrılmayı düşünüyorum o yüzden doğum sonrası izni benim için biraz gereksiz olcak Doğum sonrası izin hakkımı doğum öncesine eklerler mi öyle bişey var mı biliyor musunuz 😊
Dimplebubu bebegimmm60 doğum sonrası izin değil rapor oluyor aslında , yani 16 hafta çalışmayıp kesintili maaşınızı alıyorsunuz. İşyerine bunu bildirseniz bile rapor bitiminde ayrılın paranızı alın işyerinin zaten bir ödemesi olmuyor devlet ödüyor paranızı.
bebegimmm60 Tugce1506 internette doktorun isterse 32. haftadan öncesinde doğum sonrası iznin 5 haftasını da ekleyip çalışamaz raporu yazabiliyor diye okudum ama net bi bilgi yazmıyor