Ne yapabilirim yardımcı olsanız
Kubratlas ödem çorabı giydim ve bol bol yürüdüm geçti
Kubratlas Bol su iç cnm bi 40 gün oluyor o ödem şişlik niyeyse bende de olmustu
Kubratlas ayaklarınızi yere sallamadan ,uzatarak oturun.Bol su ve yürüyüş