Yagmr05 benim oğlum 2 yaşına girecek sleppi kullandım iyiydi sonra evime yakın markette de bulamayınca sofee diye bir bez aldım yeni doğan kızıma da aldım suanlik bir sıkıntı yok . Pahalı olmamsina eksen güzel oluyor anlamına gelmiyor ve sadece adı duyulduğu için çoğu kişi primanin diyor. Gercekden memnun kalanları da birşey diyemem. Ama şuan ki aklım olsa primaya yaptırdığımız parayla suanlik bezden alsam daha iyiydi . Üstelik pişik yapma sızdırma bantların tutmama bazılarının bariyer kısımlarının dar olması ve kimisinde çıkıyor ki bebeğin poposuna olmuyor