Bebis12929e Elifaras_ 😅😅 cocuklarin yaramazliklarindan dolayi cok elestirdigim kisi olmus anem diyor hepsi cocugunda mevcut olck bsi yapmicanda onlardn beter olcn😄
busragonen01 Kayınbabamın adı olduğu için Nusret olmasını istedi eşim tabi bende saygı duydum ikinci isim olarakta Eymen onuda ben istedim yani Nusret Eymen olucak inşallah
Hilalttk16 Sultan_bozdemir çocuğumun aylık olarak adı değişiyor artık yetooo 🤣😂😂 Kıvanç Asaf düşünüyoruz 😍