Berilasellll24 ara ara oluyor. Ama ben skolyoz ameliyatı geçirmiştim 16 yaşımda. Platinlerim var, üst omuriliğim de ağrı olmuyor. Sadece göbek deliğimin tam arka bel hizamda ara ara ağrım giriyor. Bunun sebebi de çok fazla ayakta kalmam. Siz nasıl geçiriyorsunuz?
Bu arada her gittiğimde doktoruma da sormuştum çok normal sen çok iyi gidiyorsun, haftada 4 kere yarımşar saat yürüyüş yapman yeterli demişti