39+1 deyiz zaten sürekli bel ağrısı olan biriyim şimdi uzandım ve bebeğin karşıladığını hissediyorum.Vajinamada başka yapıyor.Afedersiniz sanki çisimi yapıcak misin gibi oluyor.Acaba doğum belirtisi mi bu yorgunluktan mi gün içinde 5 bin adım yürüdüm