Elifaras_ Sezaryen ameliyat izini gideren var mı veya bir tanıdığınız bu izi yok etmek mümkün mü? Sırf bu yüzden normal doğum yapmayı düşünüyorum da
yesillimonn Elifaras_ Contractubex diye merhem var çok iyi bir merhem ben ondan kullanmıştım iz kalmiyor zamanla da düzeliyor
RabiaEslm Elifaras_ canm bence doktorunla görüş nasıl bi yöntem kullanıcaklar! Benimki belli değil içten dikişlimiş gizli yani. Kuzenimde başka bi hastanede yaptı onunki baya çuval ağzı diker gibi dikilmişti paikolojisi bozuldu. Burda cvp bulamazsn bence 😚
Elifaras_ prematureannesi_ Dövme de sevmiyorum vücudumda yoksa herkes sezaryen izini dövme ile kapatıyor
prematureannesi_ Elifaras_ ben seviyorum ama başla türlü yok edecek birşey olduğunu benim hala kıpkırmızı mesela. Krem kullanıyorum ama ne için bilmiyorum doktorum al demişti.
yesillimonn Elifaras_ Maalesef atamam cnm bikini bolgesinde tam ama şöyle söyliyim iz kalmadi 4 sene oldu zamanla geciyor zaten aman aman kesmiyorlar yapistirma oldugu icinde iz kalmiyor
yesillimonn annekuzusu_ Ameliyattan 1 hafta sonra kontrole gittim doktorum söylemişti merhemi kullanmami yani 1 hafta sonra başlamıştım kullanmaya.