Arkadaşlar diş etim şişti ve sarkmaya başladı. Fırçalamayı geçtim yemek yerken bile kanamaya başladı. Doktora gittim gebelik tümörü olduğunu söyledi ve o parçayı kesip aldı tam rahatladım derken iki hafta sonra tekrar şişmeye ve kanamaya başladı. Şimdi de doktordan biri lazerle tedavi olacak diyor diğeri kanasada fırçala bekle hamilelik sona erince düzelecek diyor. Arada kaldım. Bu durumu yaşayan var mı?