NY-3 Bende dertleşmek için yazıyorum. Şuan 12+5 haftalığım.
Bu Pazartesi ikili tarama için gittim 12+3 Ken. Doktor ultrason çok kısa baktı daha küçük 1 ay sonra gel dedi kan falan istemedi. Cinsiyet te öğrenemedim. Bi an üzüldüm burdan okuyorum kimilerinin 11, 12 haftalarda belli olan varmış tabi daha geç de ne bilim heveslemiştim öğrenirim diye. Tabi sağlıklı olsun da 1 ay sonra da öğrenim sorun değil de.
Bide bu gittiğim doktor hiç bilgi vermedi. Kendi baktı gönderdi direk. İnsan illa özele mi gitmesi lazım detaylı bilgi verilsin konuşulsun diye anlamadım. 😑