Hasretim7780 galiba Türkiye’de doktorlar suni sancı meraklısı🤦🏻♀️Azerbaycan’da doğurdum ben.40+1′de sancım başladı 26 saat sonra 40+3′de 2 cm açıklık var diye suni sancı verdi doktorum sancılarım düzensizdi . 4 saat sonra doğdu kızım. Sizde neden 37-38 haftada hemen suni sancı vermek istiyorlar?Acayip ya🤦🏻♀️