Kızlar 2 senedir alerjik rinitle boğuşuyorum gecen sene yaza doğru alerjik astıma döndü ve hem iğne olmustum hemde hava kullanıyordum bu sene 2 3 aydır yine cekiyorum ama dayanmaya calısıyorum 22 haftalık hamileyim göğüs hastalıkları doktoru ilac kullanma dedi fakat kadın doğum doktorum oyle sey olur mu sen kötü olursan bebeği de etkiler düsük dozda ki ilaclardan kullanabilirsin dedi örn(zyrtec) ben bi kac gündür gerçekten cok zorlanıyorum geceleri uykumdan hapşırarak uyanıyorum kulağımın ici damakların burnumun ici gözlerimm gibi kaşınıyor resmen artık dayanamaayacak hale geldim zyrtec aldım ilk defa ama icim hic rahat değil sizin bildiğiniz doğal yöntemler var mı ya da ilac kullanıyormusunuz doktor kac haftadan sonra onay verdi bilgisi olan yardımcı olabilir mi