Mrvgul Kızlar ilk bebeğimi sezeryan ile doğum yaptım çünkü normal doğum ile gelmedi istememe rağmen günlerimizde tamamlanmıştı, şimdi 2.ye gebeyim aradan 4,5 sene geçti normal doğursam varmı aranızda yaşayan.