masisi Selvet 26 haftada şeker yüklemesi yaptırdık o zamanki kontrolümde bebeğim irileşmişti şekeri hamuru va yasakladı düzelmezse sezeryan demişti , haftasonu kontrole gideceğiz bakalım ne diyecek doktorumuz
Dncnjms Bizim 2.5-3 hafta önde şeker de yok. Bizimki genetikten kaynaklı 😊 yarınki kontrolde Doğum şekline karar vericez. Çünkü gününü beklersek 4500ü bulma ihtimali var 🙈