Rabbim en güzeli nasip edene kadar imtihan edermiş. Bende ikize gebeydim 2 aylıkken maalesef düşük yaptım. Benden sana nacinaze bi tavsiye çok bekleme canım, adet olduktan sonra hemen tekrar dene. Ben bekledim psikolojim kaldıramadı kayıbı keşke beklemeseydim diyorum. Şimdide olmuyo doktor doktor geziyorum halbuki herşeyim tam. Velhasıl, uygulamayıda silme çünkü tekrardan yükleyeceksin.🤍 senin için dua edeceğim.