Benanneoluyorum Selamm kızçeler.. 27+2 Olduk an itibari ile yani kaç aylık olmuş oluyoruz kafam karıştı bilen varsa yorumlayabilirmi☺️ Şimdiden teşekkür💕
Sulte Benanneoluyorum 27+2 yim bende uygulama son trimestr diyo 7. Aya girdiniz diyo 6 bitti demek 7 ye girdik
Kpinart Bir haftada 7 gün var 27×7= 189 189+2= 191 günlüksün bir ayda 30 gün olduğundan 191÷30= 6 ay kalan 11 yani 6 aylık 11 günlük bu şekilde hesaplanıyor
Sulte Benanneoluyorum normalde 16 temmuz ama ilk gebeligim sezeryan buda oyle galiba 39 da doktor aliroz dedi tahminimce temmuzun ilk haftasi olur senin ne zaman canim