Benimde adetim düzensizdi kızlar sürekli enginar çayı ve ısırgan çayı içiyordum hayıt tohumu kullandım, ve kilo verdim fakat pek olumlu oldu diyemem sonrasında hacamat tedavisi ve sülük tedavisi oldum rahim bölgelerine fakat
¾ seanstı sanırım tam hatırlayamıyorum, tedavi bittikten sonra korunmayı kestiğimiz ilk ay hamile kaldım elhamdulillah 🥳 Bir çok kişiye önerdim faydasını gördü 🙂