Sademiir Arkadaşlar doktor kese büyümüş ama kalp atışı yok kese bozuk gibi kürtaj yapalım dedi de 9+4’teyim. Beklesem mi aldırsam mı diye kararsızım bunu yaşayan var mı kese büyütüp kalp atışı olmayınca ölmüş mü oluyor?