Ozlem1231231931 canım erken gebelik yaptım negatif çıktı normal gebelik test yaptım ikincisi silik çıktı geçen hafta kan verdim 10 gün vardı o zaman adete, 0 çıktı betahcg. Bilmiyorum canım son 5 günüm olacak mı olmayacak mı beklemedeyim hayırlısı inşallah 😊