Enaz- Mavidunyamm bugün 38+4 oldu 🥹 pazartesi kontrole gittiğimde çatı muayenesi yaptılar açıklık var dedi ama sormadım ne kadar diye teşekkür ederim önerileriniz için yapmaya çalışıyorum sürekli bende öyle dediklerinizi ☺️🌸💕
Enaz- Esmanurkaya açılman var demişti doktor pazartesi günü ama ne kadar açıklık olduğunu sormadım akıntım olmuyor hiç normalde sonra düşününce acaba nişan mıydı dedim internetten baktım anlamadım bişey sormak istedim burda o yüzden 🥲
Enaz- Mavidunyamm birde bebek hareketi azalır mı yoksa hareketlenir mi sizin nişan geldiği gün bebeğinizin hareketleri nasıldı acaba 🥹
Mavidunyamm Enaz- bebek hareketten ziyade sürekli bir yerde toplanıp duruyordu. Arada bir hareket te ediyordu. Egger uzun süre hareket hisssetmezsen mutlaka git doktora. Haftan güzel inşallah sağlıklı bir şekilde gelir kuzucuk ,🌸🤤
Enaz- Mavidunyamm aminn inşallah 🤲🏻 az önce yine öyle dediğim gibi geldi içim bi tuhaf Rabbim tüm doğum yapacakların yardımcısı olsun inşallah kolay doğumlar olur 🤲🏻🌸💕
HtcAksy Enaz- benim üc defada geldi ilk gelende öyle oek bir renk yoktu. Sümük gibi bir kivamk vardi. Ilk gelisinde miktari daha coktu. Ikincide kahverengiydi bir kismi. Kacinci haftada nisaninizin geldigide fark ediyor renginde ve kivaminda
Enaz- HtcAksy benim 38+4 haftalık şuan ilk dün öğlen beyaz gibi renksizdi akşama sarı geldi sabah yine sarı geldi acaba nişan mı değil mi anlamadım hiç bişey herkeste farklı oluyorsa nasıl anlayacağız iyice tedirgin oldum 🥹🫠🤷♀️
HtcAksy Enaz- kivamindan bence belli. Akinti ve nisan arasinda fark büyük. Ben doktorumu aramistim. Gelmenize gerek yok, sancilariniza dikkat edin suyunuza dikkat edin demisti
Mavidunyamm iremasmahan06 Bence git açıklığına baktır. Bebeğin hareketleri nasıl ve bı yerde toparlanıyor mu
Enaz- iremasmahan06 bilmeyip tedirginliğini yaşamak ne kadar kötü bişey ya bişey oldu olacak korkusu Allahım sen yardım et 🤲🏻🥹🥲
iremasmahan06 Mavidunyamm bugun gittim de kasilmalar cok nst ye felan bağlandim normal cikti ama doktora soylemedim boyle birsey geldi diye
Enaz- HtcAksy doktoruma bende dün sordum oda aynı şekilde söyledi ama benim nstde kasılmalar çıktığında bile bende bişey yoktu acaba sancı falan hissetmeden ben doğum başlayabilir mi