Melinayinannesi Melinayinannesi karatasta malesef bu sekilde yapiyolar sadece dogum ve bebegin ilk 28 gun annenin ilk 10 gun bakimi.Dogum fiyati bunlari kapsiyor baska hic bisey yok
Havvaemre anayimbenanaaa Evet 20bin vallaha çok ama güvenemiyorum başkasına, sizinde mi doktorunuz giricek doğuma
Dudumundo sedefdurucandan ekolde dogum yapacak olanlar hep 14.500 diyordu dogum ucretine, sizin niye oyle acaba?
Koalammm ksksister35 hayır canım detaylı ultrason karşılamıyor ben aynı hastanede 1700 e yaptırdım ama başka yerde uygun fiyata vardır
ksksister35 Koalammm çok teşekkür ederim bilgilendirme için ama gereğinden pahalı geldi bana İlkay hanım için sıkıntı olmazsa başka hastane araştiririm
ksksister35 Koalammm merhaba nasılsınız bugün İlkay hanıma randevum vardı 12+5 yüzde 70kız gibi demişti,sizin cinsiyet ilk seferde net soylemismiydi merak ettim?
Koalammm ksksister35 Amin canım Allah senin bebeğini de sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🙏 Ben çok beğeniyorum İlkay hanımı tatlı güler yüzlü ne sorarsan güzellikle cevap verir bi durum oldgnda kafama takılan bişi WhatsAppdan yazıyorum zaten gittgnde kartını verir sanada istedgnde ulaşabilirsin hastanedekilerde ilgili kesin memnun kalırsın canım
ksksister35 Koalammm çok rahatlattınız teşekkür ederim ilk randevum yarın merak ediyordum çok,oğlum 9yaşında hayatta doğum yapmıştım, sadece hastaneden ulasabiliyordum doktora, direk iletişim sağlayabilcek olabilcek olmamda sevindirdi beni
ksksister35 Koalammm birde çok soru sordum kusura bakmayın ama cinsiyeti kaçıncı haftada söylemişti İlkay hanım🙈?
Rabia2121 Mrb bende izmirdeyim çınarlı da ceysu hanıma gidiyorum cinsiyeti öğrendikten sonra devlete gitmeyi dusunuyorum sezeryenliyim zaten doğum ücretleri beni aşıyor onun yerine bebeğime malzemelerini alırım diye düşünüyorum buca kadın doğumda tanıdık Dr varmı acaba ilgili olan
Sultansyayla Rabia2121 cenk naykı ya gidiyorum aşırı ilgili cok cok memnunum özeldeki gibi ilgi gösteriyor
burcudemirr Ao526- canım ben mendereste oturuyorum yeni bir kadın doğum kliniği açıldı ilk iyiydi falan huylandım gitmedim neyse doğumu falan sormuştum tinaztepeyle çalışıyor oda 16 bin dedi bana tamam dedik ama orda yaomicaz tabikide çınarlı hastanesi varmış orda yapmayı düşünüyorum parasıda 10500 doğum ve sadece kadın doğum hastanesi banada ilgililermis anestezi ekibi hastane falanda aynı şekil diğer ay gidicem bende bakalım gorcez
Koalammm ksksister35 aynen canım istediğin başka yere yaptırabilirsn ben sormuştum başka yere yaptırabilirmiyim diye yaptırabilirsn demişti o sadece öneride bulunuyor bana iki doktor önermişti biri Alsancakta biri aynı hastendeydi Alsancaktaki daha pahalı başka özelde uygun bulursan başka yerde yaptırırsın yada ücretsiz devlette felan yaptırirsn ben devlete şu sebepten gitmedim hatta ege üniversitesini aradim orada ücretsiz yapılan yerde var önce oradaki kadın doğuma gidip gorunmen gerekiyormus doktor yonlendirirse öyle randevu alablrsn dedi alan açıyor galiba bende uğraşmak istemedim öylelikle oraya yaptırdim yoksa gerckten pahalı
Koalammm ksksister35 aynen canım direk doktora ulaşmak daha iyi kartını vermezse isteyebilirsin unutabilir belki isterseniz de vereceğini düşünüyorum
ksksister35 2kuzu1anne merhaba rabbim hayırlı doğum nasip etsin inşallah bnde buca kadın doğuma gidiyordum bu hafta özele başlıcam ancak sigorta detaylı ultrason karşılamiyormuş,buca kadın doğumda detaylı ultrason yapılıyormu başka bir yere mı sevk ediyor?haftamız bilmiyorum gerçi ama orada yaptırdınız mı eğer yapıyorlarsa aynı anda oraya da gideyim😊😊
Miracaslan ksksister35 buca kadın Doğum da renkli ultrason çekilmiyor Atatürk eğitim ve araştırma hastanesi renkli ultrason çekiyor ama 18 19 haftalık İKEA’nın gidin genelde randevu çabuk bulunmuyor o yüzden 18 haftalık oraya başvurun
ksksister35 Koalammm evet canım kesinlikle katılıyorum o parayla daha kaliteli bir bebek arabası bakarım misal,şimdiye kadar buca kadın doğumda takipdeydim eğer yapılıyorsa giderim oraya Allah korusun bir sıkıntı olsa hepsinde sonuç aynı zaten,ama önceden bilgilenmiş oldum teşekkür ederim
yagmur_3566 anayimbenanaaa Karabağ’lardayım. Doktorum Alsancak’ta Sümeyra Tatar doğumda egepolde olacak inşallah . Doğum ücreti 24 bin muayene ücreti 500 tl
anayimbenanaaa yagmur_3566 benimde doğumum egepolde olucak doğum katını çok memnun kalıyorlarmış genelde öyle duydum ama hiç görmedim
Koalammm ksksister35 ne demek canım sor tabiki aklina takılan bişi varsa 13. Haftada yüzde doksan erkek demişti 12. Haftada gitsem tahmin edermiydi bilmiyorum 13. Haftada gitmiştim öyle denk geldi 13. Haftada söyledi yani
Canimucizem anayimbenanaaa İzmir Bornova özel Ege şehir hastanesi takipliyim doktorun Fatma Çetiner doğum ücreti de suanlik 13 bin🤍
anayimbenanaaa Canimucizem Fatma hanımı tanırım Tınaztepe hastanesinden gitti Ege şehir hastanesine umarım memnunsunuzdur 😅 Biraz fazla konuşur ve pinpiriktir bunların dışında gayet iyi bi doktor 😂😂
naz_ozz Kızlar İzmir tepecik eğitim araştırma hastanesi perinatoloji polikliniği 1 ege kadın doğum evi nerede tam adres bilmiyorum 🤷🏻♀️
Miracaslan naz_ozz tepecik Hastanesini biliyor musun hemen yanında gıda çarşısı girişi renkli ultrason için gidiyorsan gitme geçen hafta gittim çekmiyorlar