SLD35 anayimbenanaaa Benim doktorun kliniği alsancakta ödemeyi kartla yaparsanız 1800 nakit 900₺ 😀 Tabipler birliğinin belirlediği fiyatmış 🤷🏻♀️
anayimbenanaaa SLD35 doktorunuz kim benimde doktorum Alsancakta özel ama ben 650 kartla ödersek 700 veriyorum 😅
Havvaemre Selamlar, izmir yeşilyurtta oturuyorum. Alsancakta Ayşe özbakkaloğlu’na gidiyorum,doğumum egepolde olucak nasipse. Doktor 20bin, hastane son sorduğumda 12,500 demişti zam gelebilirmiş. 28 haftalığım.
anayimbenanaaa Havvaemre ayy doktorunuz 20 bin mii 🫣 korkmaya başladım benim doktorum doğama yakın konuşuruz dedi artık daha çok korkuyorum bende 28+4 üm 😅
Meliketurnali Ao526- tınaztepe zamlandı zaten ocak ayında doğum ücreti 15 bin tl olmuştu ve size önceden daha uygun fiyat versede o fiyattan faydalanamıyorsunuz standart yeni hastada eski hastada 15 bin
anayimbenanaaa Meliketurnali ama benim tınaztepe de doğum yapan ablamda dahil çok tanıdığım var ablam mesela ilk zamanlarında konuştu doktoru Aylin hanımdı tabi doğum yapana kadar fiyatlar baya arttı. Doğuma yakın tekrar sordu artan fiyatı söyledi ama ekranına baktı not etmişler zaten ilk zamanlar söyledikleri fiyatı o fiyattan yaptılar
Eceklc_13 anayimbenanaaa bayraklıdayım Ekol kadın doğuma gidiyorum doktorum İrfan Özer🫶 Muayene ücreti şuan 565 TL
sedefdurucandan Ekol’e gidiyorum. Doktorum Sadık Bey, çok ilgili ve anlayışlı biri , doğum ücreti 16500
Dudumundo sedefdurucandan ekolde dogum yapacak olanlar hep 14.500 diyordu dogum ucretine, sizin niye oyle acaba?
ksksister35 Koalammm rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah,bnde çok araştırdım İlkay hanıma başlıcaz bu hafta 10.haftama giricem.açıkcası çok merak ediyorum nasıl biri?
Koalammm ksksister35 Amin canım Allah senin bebeğini de sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🙏 Ben çok beğeniyorum İlkay hanımı tatlı güler yüzlü ne sorarsan güzellikle cevap verir bi durum oldgnda kafama takılan bişi WhatsAppdan yazıyorum zaten gittgnde kartını verir sanada istedgnde ulaşabilirsin hastanedekilerde ilgili kesin memnun kalırsın canım
ksksister35 Koalammm aynıyız bnde Aralıkda 6bine yaptırmıştım, detaylı ultrason sigorta karşılamıyor mu nekadar ödemistiniz ona?
Koalammm ksksister35 hayır canım detaylı ultrason karşılamıyor ben aynı hastanede 1700 e yaptırdım ama başka yerde uygun fiyata vardır
Betulakarr anayimbenanaaa Eski Foça’lıyım Özel ekol hastanesi takipliyim Doktorum sadık sözdinler Hem genc, hem dinamik ve çok iyi bir doktor tavsiye ederim 🥰 Doğum ücreti 14.500₺ ama zam gelecek diye biliyorum Doğumum yakın olduğu için aldığım fiyat bu ☺️
Betusgunes anneoluyorum101 10 sene önce kendisinde doğum yaptım mükemmel bir doktor ikinci gebeliğmdi ilki sezaryendi ikinciyi normal istedim inatla bekledim 3 hastane gezdim devlet sonunda özel hayat hastanesine gittim 24 saat sancı cektim normal olmadi doğumum karnimda sertleşme kasılma başlamıştı doktor beni görür görmez doğumunu iptal ett acil sezaryene aldı benide bebegimide kurtardı ağlayarak girmiştim doğuma gülerek çıktım ilgiisi bilgisi herşeyiyle mükemmel bir doktor gerçekten şimdi yine hamileyim ona gitmeyi çok isterdim ama bana çok uzak ben Çiğlideym
anneoluyorum101 Betusgunes ya ilk defa bir hastasını görüyorum bende tavsiye üzerine gittim başka doktora gitmediğimn karşılaştırma yapamam ama çok babacan insanı asla korkutmuyor daha 18 haftalığım hangi hastaneye çalışıyor bilgim yok uygun olursa inşallah onda doğururm ama en son plasenta previa tanısı kondu yukarı çıkmazsa yoğun bakımı olan bi hastaneye yönlendireceğim seni dedi hayır’lısı artık adınıza çok sevindim 🥰
Betusgunes anneoluyorum101 banada arkadaşım önermişti orda doğum yapmıştı çok iyi sakin ve ilgili bir doktor Allah bin kere razı olsun sizede Rabbim sağ salim hayırlısı ile yavrunuza kavuşmayı nasip etsin insAllah
Curlymom25 Medicanaya Gidiyorum doktorun Mustafa melih Erkan inanılmaz profesyonel ve çok iyi bir doktor tek bir sorun bile yaşamadım orada doğum yapanlarla tanıştım ve aynı doktor tesadüf Mustafa hocadan inanılmaz memnun onlarda benim özel sağlık sigortam olduğu için şu ana kadar bir para ödemedim doğumunda ücretsiz olacak normalde çok pahalı bir hastaneymiş ama değer
anayimbenanaaa Nazlii_i Çınarlı en uygun hastanelerden biri sanırım doğum konusunda ben daha uygununu duymadım açıkcası. Ayy hadi Allah kurtarsın inşallah sizi de bebişi de , sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin 🥰