İzmir Karşıyaka’lıyım ben de💚♥️
Ekol Hastanesi’ne gidiyorum,doktorum Gürsoy Bey. Çok ilgili ve iyi bir doktor,zaten hastanenin sayfasından bakarsanız anlarsınız çok donanımlı ve tecrübeli bir beyefendi..Ben memnunum ve tavsiye de ederim.
Doğum ücreti hakkında henüz konuşmadık çünkü daha 14.ncü haftadayım. 25 Nisan’da kontrolüm var,o gün konuşursak bilgi veririm size de ☺️