[silindi] Kızlar merhaba. Mutfakta olsun banyoda olsun aşırıya kaçmadığım sürece kullanıyorum zararı var mıdır içime çekmemeye çalışıyorum ve mutlaka kapılar açık oluyor hava geliyor siz kullanıyor musun çamaşır suyu ??
HanifeAsya [silindi] kimyasal herşey direk bebeğe geçiyor bi el kremi bile her güneş kremi bile kullanılamıyor ben WC döktüğümde maske takıyorum elime de eldiven giyiyorum temas etmememeye çalışın bence
elayaz_ [silindi] çamaşır suyu olmadan yaptığım temizliğin bir anlamı yok benim için 😃 ilk hamileliğimdede bol bol kullandım Bir sıkıntı olmadı bundada kullanıyorum umarım yine olmaz 😃
Senaykork [silindi] cildine temas etmediği sürece birşey olmaz aşırı dökme yinede temizledigin yerlere
Hukersanne Bizim burada çamaşır deterjanla karıştırıp günlük bulaşıkları onla yıkanır resmen yapmayana da tuhaf bakıyorlar 😅