Bende 18 haftalık hamileyim dün gece bogaz agrısı yaşadım yutkunamıyodum cok agrım vardı doktora gittim farancit olmuşum kanımda da enfeksiyon varmış gebeliğe özel antibiyotik verdi bugün kullanmaya baslıcam bende bu zamana kadar parol bile içmedim defalarca hasta olmama ragmen ama bu defa cok agır geçiriyorum mecbur içicem