Durubebegim ayy çok tatlı doğumu ne zaman yapmıştın
Syma_07 teşekkürler canım Ocak ta
1anne2bebek__ uygulamada varmi
Syma_07 bilmiyorum ki bakmadım hiç. İnstagramda bir sayfada gördüm.
Syma_07 ben dee istiyorum yaaa chakra da vardı ama kalmamş
Syma_07 e bebekten almıştım kahverengi ayıcık kulaklı peluş tulum çok tatlı oluyor 🥹